Fortsättningen!

Här kommer fortsättningen från inlägget med den mystiska bilden (haha!). I slutänden kanske det inte är så jääätte spännande men för mig har det mer ett berättar värde. Jag kan nämnligen bli ganska så sentimental av mig när jag ser såna här grejer. Börjar fundera på vilka som kom på idén med prylen, vem dens förste användare var, vem som "behandlade" den bäst och varför den sedan inte var önskvärd längre.
Tragiskt jag vet, men det är ändå härliga tankar som får en att bli lite filosofisk. För allt man kan göra är ju egentligen att gissa sig fram till sanningen.

En demolerad bil som jag fick syn på när pappa och jag var på en mack i Fagersta för att köpa grillad korv...



....När och var tillverkades du?



...Vem var din första ägare? När och varför bytte din ägare ut dig?
Hur många ägare har du haft?



....Hur många platser har du sett genom dina resor?



...Hur gick det till när din karriär tog slut?


Som sagt, man kan bli lite sentimental ibland.
Nu ska jag umgås med min bror lite, prata om livet och sedan återvänder jag hit igen =)



Give me a comment!
Postat av: Azra

SV: Usch att dom vann =( Lite synd för sveriges del.

2008-06-19 @ 00:40:48
URL: http://azriiic.blogg.se/
Postat av: LaLuna

Åh nej..förlorade sverige. Vad synd. Jag kollar inte på fotollen..men jag vill ändå att de ska vinna. Jag har haft en bra kväll, en lugn oc skön kväll. Hoppas du haft det samma.



kram

2008-06-19 @ 01:16:33
URL: http://laluna80.webblogg.se/
Postat av: phwiklund

förbannat bra klippspel haha, riktigt humordrypande

2008-06-23 @ 02:04:34

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0