Planering

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag ut på en promenad med min pudel och min systemkamera Nikon D60(loooove it) och fota lite innan solen går ner. Sen ska här ätas och sedan glos på fotboll. Hoppas fasen att det går vägen för Sverige. Som den skeptiker jag är så tror jag inte Sverige vinner men jag tänker fan hoppas!

Ne, nu väntar en dusch på mig. 
Måste komma igång lite, dagen har varit lite seg.
Kollar in här efter att jag käkat då ska jag också visa vad detta är för nått....



....För er som inte kan gissa er till det redan nu =)
Träffade på detta för några dagar sedan och var bara tvungen att fota det.
Haha!

Ni får ha de super bra så länge!
Kram

 

Give me a comment!
Postat av: Tannaz

jag hitta den för 99kr på rean :) Den finns säkert men det är inte säkert den är rea på ngn annan Ginatricot sa dem.. Jag har ingen aning såg endast vit :/.. ha en bra kväll :)

2008-06-18 @ 19:47:54
URL: http://hypnootiq.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Det går utmärkt med fryst frukt, hade själv fryst mango. Roligt att du också gillar mango för jag ÄLSKAR det ;)

2008-06-18 @ 20:12:46
URL: http://someonespecial.webblogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0