What to wear?

Godmorgon!
Har redan blivit sen till skolan. Har nämligen ringt vårdcentralen i morse och väntar nu på att de ska ringa upp. Har problem med mitt öra som vägrar ge sig och det gör ONT! Känns som om det kraffsar omkring ett djur därinne =P

Medan jag har väntat på samtalet från vårdcentralen så har jag funderat på att ha klänning idag. Jag har sällan klänning. Inte för att vädret är ett riktgit klännings väder men det är ändå en klänningsdag.
Hatar när jag inte vet vad jag ska ha på mig. Allt sitter fel eller så känns det fel eller så matchar det fel.
Blir väl det gamla vanliga. Jeans och nå topp. Trist men enkelt och kan aldrig bli fel.
Jaja, ska fortsätta mitt grubblande och hoppas att vårdcentralen ringer mig snart =)

Vi hörs efter skolan =)


Gör ett litet collage i brist på annat....

....1. mina klänningar
2. Den potentiella klänningen att ha idag.
3. Skickar en puss till er alla ;)







Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0