VILA butiken

Av denna anledning vill jag kolla förbi VILA-butiken här i Örebro. Vilka underbara klänningar de har! Men med min tur så kommer jag väl antagligen 1. Inte hinna dit 2. Kommer de inte ha dessa klänningar inne.
Blir väl till att beställa dem via Nelly som alltid. Men det skulle vara kul att för en gångs skull slippa vänta, kunna prova direkt och stolt kunna bära hem kassarna =)

Egentligen så borda jag inte shoppa. Har ett gigantiskt paket från H&M som ligger och väntar på mig hos posten, ett från Haléns och på måndag så anländer det jag beställde från Gina Tricots hemsida.
Kanske borde vänta tills jag får hem dom? Jag kommer ju trots allt inte ihåg vad jag beställde från H&M. Men fasen va spännande det ska bli. Tänk vad små och betydelselösa saker som shopping kan göra en glad =P
Fast jag blir nog gladare om jag får MVG i Företagsekonomi B =D

Hur som helst, snygga är iallafall klänningarna.....

....och de är inte dyra heller =)
399:-/st

Nej, nu måste jag hoppa in i duschen så vi kommer iväg. Hörs sen!



Give me a comment!
Postat av: isabella

HAHA det stämmer så bra! Blir oftast att man bara hänger hos någon kompis på helgerna. Att gå ut på krogen här är astråkigt. Jag har faktiskt sökt skola i umeå, göteborg och stockholm, jag hoppas verkligen att jag kommer in. Fast det känns som det kommer att bli svårt i år pga krisen och allt :( Vad gör du på dagarna?

2009-05-02 @ 13:35:06
URL: http://cleallyra.blogg.se/
Postat av: Jessica

sv; ja den är grym :D ska du på metaltown i sommar?

2009-05-02 @ 13:36:51
URL: http://byjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; jo det kan man säga!

2009-05-02 @ 14:30:12
URL: http://swedburg.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0