Titta vad jag hittade!

Nu är jag hemma! Skönt som fasen. Nu ska jag sätta mig och plugga inför morgondagens prov i Historia A. Urk. Jag tror jag kan det ganska så bra ändå men måste memorera detaljerna och dylikt. Lite pinsamt annars. Jag borde kunna skiten vid det här laget.

Kollade igenom mina bilder på mobilen förut. Undra hur det kommer sig att jag fotar ganska så mycket med mobilen men typ aldrig laddar in de i datorn. Väldigt dumt. Ibland hittar man ju guldklimpar bland sina mobilbilder med dålig kvalité =P

Till exempel; Bilder på Örebro Slott på Valborg....


...en jävla massa fyrverkerier...


...och lite bilder på en själv =P...


Alltid kul med bilder. Jag brukar sällan bry mig ifall de blir bra eller ej. Oftast representerar de bara hur man just då kände sig eller vad som just då fångade ens uppmärksamhet =)

Nu väntar studierna.
Hörs innan sömnen kommer =)





Give me a comment!
Postat av: Leia

Mycket bra skrivet av dig söt.

Håller med att de borde göra kläder som passar de flesta, eller alla rättare sagt.



Modet tycker jag var bättre för några år sedan, för de kläderna kunde ju alla faktiskt ha.



Kramar

2009-05-04 @ 23:25:17
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Zero

"Ett fotografi representerar både känslorna hos fotografen och personerna på bilden, det är därför jag gillar fotografier" ^^

2009-05-07 @ 23:58:45
URL: http://zerosum.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0