Tips!

Nu ska jag ge mig av. Jag bloggar sen igen då jag är hemma. Orkar inte hålla på med mobilbloggning. Så jäkla trögt och man vet aldrig ifall inlägget kommer upp eller hur de ser ut.

Innan jag ger mig av så tänkte jag visa två böcker jag köpte häromdagen. Jag laser som en galning så jag måste köpa nya böcker konstant.
Köpte en lite mer seriös och sedan köpte jag boken som inspirerat till filmen "Marley & Jag".
Tyckte båda verkade bra =)


...Marley är ju bara för söt och det som jag har hunnit läsa är verkligen underhållande.
Den andre boken är baserad på en sann historia och är intressant och bildande.
Kan tipsa om både =)

Men vi hörs sen då!



Give me a comment!
Postat av: Anonym

varför inte se filmen bara?

2009-05-05 @ 20:53:26

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0