Söt tjej

God morgon!

Sitter här och tragglar med en engelska c uppgift. Lagom upphetsande. Men det känns okej, för om några timmar kommer det bli myyyycket mer upphetsande. Kl 17 idag möter ÖSK Göteborgslaget GAIS här på Behrn Arena. Hoppas vi totalknäcker dem som vi gjorde med Hammarby i måndags =)

Tänkte slänga in några bilder på min söta vän. Var på stan med henne igår och snackade och hade kul. Det blir aldrig tyst med Josse omkring =P Det är väldigt trevligt. Finns alltid något att snacka om =)


Så here she comes....


...nu måste jag fortsätta plugga.
Kommer hit med lite mer bilder sen.

Ha det bra så hörs vi sen! =)



Give me a comment!
Postat av: Linn

Hehe jasså. så den ska ni ligga och plåga er på!

Jag tror hon tycker den fungerar. Fast det tyckte inte jag. men jag kunde inte ligga längre än nån minut hehe.

2009-05-17 @ 13:56:20
URL: http://linnher.blogg.se/
Postat av: beckis

Kul att du läser min blogg :)

2009-05-17 @ 14:47:38
URL: http://beeckis.blogg.se/
Postat av: anna

Såg att du lämnat en liten kommentar på min blogg, roligt! :)

Håller med dig angående bloggpausen, men jag har hittat en liten peppning i min lite för tillfället "nere" vardag så det blir ingen paus, så fortsätt gärna läsa.

By the way så tar du väldigt fina bilder (:

2009-05-17 @ 17:29:49
URL: http://annalowes.blogg.se/
Postat av: Josephine

Jävlar vilken sexig bruuuuud!

2009-05-17 @ 21:21:21

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0