Skumt!

Gick in för att kolla mina kommentarer, då jag klickade på arkiv och sedan på kommentarer så fanns bara de gamla där. Inga nya. Då jag klickade tillbaka så var de borta =(

Nu kommer folk tro att jag är respektlös eller nått. Har förvisso ingen aning om vad som stod i kommentarerna....vilket irriterar mig ännu mer.

Ni som vet med er att ni har kommenterat, kommentera igen. Jag skriver här igen ifall det händer samma sak ytterligare än gång.


Hur som helst. Jag har gjort följande idag; Gått i skolan, kommit hem, ätit, somnat, ätit och snackat i telefon (ja, jag sov några timmar mellan lunchen och middagen =P). Därför har det varit lite tyst här.
Sorry about that.

Annars då, inte mycket har hänt som ni kanske förstår =P Hade väl tänkt sätta mig och plugga nu men det är House på tv. Svårt val sånt där. Ibland måste man göra såna svåra val ;) Tror jag tar min rosa lilla datorn med mig och sätter mig framför tv:n. Då behöver jag inte välja. Kan jag glo på House och i pauserna plugga.
Väääääldigt intellient!

För övrigt så har min bror gjort ett konstverk i vår gräsmatta. Varje morgon framöver då jag drar upp rullgardinen och tittar ut så kommer jag mötas av följande....


Nu måste jag dra, House har visst börjat.
Hörs sen







Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0