Skor!

Tänkte visa två par skor som jag köpt den senaste tiden. Det första paret köpte jag i Jönköping på Din Sko och det andre kom hem i en beställning som jag gjort från H&M.

Snygga eller? =)
Jag älskar dem!


...bilderna gör dem inte helt rättvist. Egentligen ser nitarna myyyyycket coolare ut =)


...dessa är lite mörkare i färgen än på bilderna. Hann inte ta bättre bilder än såhär.


Nu ska jag gå ner och börja plocka fram lite gott inför Eurovision. Vinglaset är redan fyllt med vitt, kallt vin och så ska ostar, kex och annat fram. Dock börjar jag bli en aning hungrig. Tror jag steker upp två cornfiléer och lite fullkornspasta med några skedar chilihummous uppepå. Mums! =)



Give me a comment!
Postat av: Sanna

Sv: tack så mycket. Ha en trevlig kväll

2009-05-16 @ 20:49:30
URL: http://saannis.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0