Robert Pattinson

Hallo!

Blev inge bloggning igår. Igår var ingen bra dag för övrigt så jag hade antagligen bara skriit otrevligheter här ;)
Idag däremot är man leeedig! fast jag har massvid med plugg att göra. Nästa fredag slutar ju skolan =D

Satt för ett tag sen och såg på Tyra Banks show. Tycker de bara är larvigt men eftersom Robert Pattinson skulle vara med så var jag ju bara tvuuuuungen att se =P
Taylor Lautner var också med. De där två killarna måste vara de sämst mediatränade stjärnorna i Hollywood. And that´s a good thing! Gud va man skrattar åt deras sätt att bete sig.
Men det är väl antagligen ett skådespel det med.

Hur som helst gjorde de sig riktigt bra på Tyra Banks show, trots den töntiga programledaren....

...stackarn. Han får bita varje jäkel han träffar nuförtiden ;)

Nu ska jag iväg och köpa godis =)
Hör senare ikväll!!!




Give me a comment!
Postat av: ramona

hehe de missade jag :)

2009-05-22 @ 12:18:25
URL: http://followmenow.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0