Puuuuudel

Halloj!

Shit vilken slapp dag jag har haft, inte gjort något vettigt överhuvudtaget, men fasen va skönt det är =P
Funderade en kort stund på om jag skulle fixa till nå cool header till mig...men sen kände jag; "Njä, orkar inte" så det får bli under min nästa slappdag.

Underbart väder vi har haft dessutom....och väldigt fulla studenter som irrar omkring överallt och pratar massa olika språk. Ibland undrar man ifall de ens förstår vad den andre säger. Men kul är det iallafall ;)

Satt just och gosade med min pudel, hon har ju besvär med tänderna. Framtänderna håller på att lossna så hon kan inte stänga munnen riktigt. Övertänderna och undertänderna hamnar på varandra istället för att övertänderna lägger sig framför undertänderna som det borde vara. Hon ser jätte rolig ut. Lite byfåne varning på lilla Sotis =P


...Hihihi! ;)
Men på torsdag får hon det fixat. Då ska vi till veterinären för en hel makeover i hennes mun. Hon komemr ha de vitaste tänderna bland alla djuren på gatan. Det kommer blääänka =D
Hon har dessutom böjat vänja sig, så hon äter nu normalt, dricker och leker med sina leksaker. Bara att hon visar undertänderna hela tiden. Haha!

Nu ska jag strax käka. Kommer hit sen igen =)
Har dessutom lite shopping att visa som inte blivit av.



Give me a comment!
Postat av: noor

sv: haha jag brukar också göra det jätte sällan och min är jätteskitig nu så aa borde fan göra något åt saken! :P

2009-05-01 @ 19:46:05
URL: http://liight.blogg.se/
Postat av: SveaJ

sv: Hihi japp, De hoppas jag med! :D I så fall ska jag steka i solen imorgon kan jag lova =D

2009-05-01 @ 23:45:51
URL: http://sveaj.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0