"Pannan & Jag"

Har haft en väldigt trevlig dag. Fick inte alls lika mycket gjort som jag hade tänkt. Men men, har inte bestämt mig ännu för om jag ska till lektionen imorgon. Det är uppenbarligen frivilligt. Kommer nog få ångest om jag inte går dit, skulle behöva den lektionen inför provet nästa vecka. Men samtidigt så kan jag ägna mer tid åt att plugga hemma. Bli färdig med saker som jag ligger efter med och som måste in innan onsdag. Så kan jag sen, under långhelgen, sätta mig med Småföretagande B (som jag har lektion i imorgon.)

Svårt sånt här.


Tänkte köra på en liten "Helena älskar sig själv"-stund här igen. Är ett tag sen nu ;)
Jag gillar verkligen min panna, den är gigantisk men ser verkligen inte ut som vilken panna som helst. Tror jag ska skriva en bok om min panna. "Pannan & Jag"...


...bilderna på mig är från i lördags då jag var på födelsedagsfest.
Kommer ihåg för några år sedan, då stod jag alltid och fotade mig själv framför dena spegeln. Gillade ljuset som var där.
Kändes väldigt nostalgiskt att stå där igen =)

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa några kapitel av "Marley & Jag". Underbar bok. Tänkte se filmen sen och se hur mycket Owen Wilson lyckades förstöra denna fina berättelse =P

God natt och sov gott =)




Give me a comment!
Postat av: Elina Skoogh

sv: tack så mycket!:) fin blogg föresten:)

2009-05-18 @ 01:45:22
URL: http://elinalatin.blogg.se/
Postat av: Marvin

Jo, det är ju helt tvärtom för mig, när jag vill sova så kan jag inte och när jag inte vill somnar jag nästan hela tiden =P Haha tack, jag somnar väl om en stund hoppas jag.Gnatt

2009-05-18 @ 02:09:57
URL: http://marviin.blogg.se/
Postat av: almabeatrice

JAa.. sånt är drygt men får ju skylla mig själv lite lixom,.. Tack ska du ha.. är SUPER nöjd med den :)



Ha de bra!

2009-05-18 @ 11:41:06
URL: http://almabeatrice.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0