Osminkade sanningen!

Sitter här och håller på att stupa i böckerna. Det är bara plugg och inge lek som gäller nu. På fredag ska betygen sättas och då är jag död om jag inte är färdig. men förhoppningsvis så ska det hela gå vägen =) Just nu sitter jag med samhällskunskapen men orkar nog inte mer. Tänkte gå och lägga mig tidigt istället så kan jag gå upp tidigt, sätta igång och bli färdig med samhället för sedan kommer Josse över. Vi ska plugga Småföretagande B och snacka skit. Det ska bli kul =)

Eftersom jag bara pluggat denna helg så kan jag informera om att jag har levt i min morgonrock och med otvättat hår tagit mig igenom de senaste dagarna.

Don´t look at me...

...Äh, who gives a shit anyway...
...lite mörk under ögonen kanske, men det visar på vilket krig jag har med böckerna just nu.
Min vinst blir de fina betygen jag får sen =)
nej, nu blir det till att sova. Ska försöka blogga imorgon.
ha de bäst och sov gott =)

 

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0