Ny väska!

Hallo!
Idag blir det plugg, plugg och ännu mera plugg. Fick inte så mycket gjort igår som jag hade hoppats på. Förhoppningsvis går det bättre idag =) Kan ju sitta uppe hela natten om det skulle behövas =P Det enda som jag VERKLIGEN oroar mig för är provet i Småföretagande B på måndag. Är inte helt säker på hur det kommer gå. Men kanske vet mer när jag har pluggat lite mer på det ;)

Förra fredagen köpte jag en ny väska. Mycket opraktisk eftersom den är vit men jag gillade den så mycket så jag var tvungen att ha den ändå. Dessutom så får jag plats med en hel del i den =) Får plats med plånbok och sådant men också ett kollegieblock.
Lovade ju att visa den men så blev det inte av i och med plugg-bördan som hänger över mig just nu. Om en vecka sätts betygen =D

Men här kommer bilder på väskan....

...snygg?
Jag stor gillar den =)

Nu måste jag sätta igång. Kollar in här sen =)




Give me a comment!
Postat av: Sarah

Snygg ,snygg, snygg :)

2009-05-22 @ 15:21:22
Postat av: sofie

snygg!

2009-06-17 @ 22:44:42
URL: http://thirdchapter.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0