Måndag morgon

Idag är det skola. Känns väl sådär. Alltid kul med skolan, dock har jag så extremt mycket att göra så jag egentligen inte har tid för skolan just nu...iallafall att inte gå dit. Usch.
Men det fixar sig =)

Hade ju tänkt stressa iväg och hämta paketen
men så läste jag på avin att jag har till på tisdag på mig att hämta dem och efetrsom tisdagen är en aning mindre stressig så känns det ju bara dumt att hämta upp dem idag, veckans stressigaste dag =P

Men nu ska jag göra mig i ordning
så jag kommer iväg. Vi hörs efter skolan igen och då kommer det upp lite bilder här.

Hörs då =)




Give me a comment!
Postat av: Leia

Ja, visst är de söta! :D





Allt bra?

Kramar

2009-05-04 @ 10:56:20
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0