Köpcentrum

God morgon!

Idag fyller min pappa år, så jag släpade upp mig själv vid kl 10 för att vi skulle gratta honom. Han är en morgonmänniska så han var vaken vid klockan 6 i morse. Så istället för frukost på sängen så fick han kaffe och muffins på sängen =P
Ingen av oss orkade ta oss upp vid kl 6. Jag somnade ju halv fem i natt så det hade inte varit hållbart för mig.

Pappa fick en vedkapsåg.
Låter skumt kanske men denkapar ved så man inte behöver göra det med yxa eller motorsåg. Det va det enda han hade önskat sig så då fick han det. Dock fick han ett kort med en bild på den. Såna här grejer är det bättre om han köper själv eftersom han vet vad det är han vill ha. Så om en stund så ska vi åka iväg till Mariebergsköpcentrum där Jula ligger, kolla vad de har. Annars åker vi till K-Rauta och lite andra ställen.

Nu ska jag gå och klä på mig. Hoppas jag kommer hinna med lite shopping medan vi ändå är på Mariebergs köpcentrum. Skille vilja kolla in Vila butiken. Men denna dag tilhör min pappa så han är självklart att prioritera.

See ya later =)




Update!

Kan ju visa hur en vedkapsåg ser ut. Tror de som har varit utanför storstaden och känt på naturen kommer känna igen den, inte helt ovanlig på gårdar och jordbruk. Och eftersom min pappa är jordbruks-och skogs ägare så kommer den komma väl till pass







Give me a comment!
Postat av: isabella

bara sanningen ju! :)

2009-05-02 @ 12:12:43
URL: http://cleallyra.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0