Komedi på hög nivå

Fick inte ens i närheten så mycket gjort idag som jag hade tänkt. men imorgon är det en ny dag. En dag full med aktiviteter. Får se hur mycket jag kommer hinna blogga. Ska försöka hinna innan skolan och sedan får vi se.
Hur som helst så ska jag nu gå och lägga mig. Det är, som sagt, skola imorgon och sen ska jag jobba på kvällen.
Behöver min sömn....men först ska jag glo på Jeff Dunham och hans Peanut. Så otroligt kul. Fast bäst är nog när han pratar om sin frus chihuahua på introt till showen. Herregud, jag skulle kunna skaffa en sån hund bara för att se om det han säger stämmer. Så otroligt komiskt!

Men men, sussa sött =)


Jeff Duuun-haaam med Peanut...


Jeff berättar om fruns chihuahua del 1....



....del 2....




Oavsett hur olycklig man är så lyckas alltid Jeff Dunham göra en lycklig =D





Give me a comment!
Postat av: David

Avgudar Jeff dunham

2009-05-04 @ 10:12:25

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0