JC, Gina Tricot, lunch och plugg

Känner mig lite klyven idag. Vaknade nämligen med migrän och den verkar inte vilja bli bättre =P
Orkade inte blogga igår innan jag däckade totalt. Idag har jag ju egentligen prov i Historia A men jag känner att jag inte tänkr ta risken att få ett dåligt betyg på grund av min migrän. Har skrivit till läraren så jag hoppas att jag får göra provet nu på torsdag istället.
Dessutom hoppas jag att migränen släpper de kommande timmarna, har en hel del ärenden att göra som jag bara kan göra idag. Sen hade jag tänkt luncha med en kompis på stan för att sedan dra hem och plugga till morgondagens prov i Historia B.

Väldigt blandat idag. Har massa saker att se fram emot men samtidigt så strular hälsan.
Jaja, nu ska jag gå och ta en kopp te, det brukar kunna skapa den rätta mysstämningen för att få en migrän att släppa =)


"Men raring, du är ju helt suddig!" =P....

....typ såhär känner jag mig nu.




Give me a comment!
Postat av: BLONDIE

jag tycker det är jätte bra med bloglovin så jag håller koll på mina favorit bloggar :D

2009-05-05 @ 10:59:14
URL: http://jessicaajansson.blogg.se/
Postat av: Jannice

Hoppas migränen släpper.. Vet hur det känns..och man e rejält slut av all värk och spänning. krya på dig

2009-05-05 @ 11:01:07
URL: http://jannicejarpe.blogg.se/
Postat av: Zero

Historia A.. Jag ska läsa den nästa termin, och exakt hur plågsam är den..? Jag ser inte fram emot det..xD

2009-05-07 @ 23:56:58
URL: http://zerosum.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0