Jag vill, jag vill, jag vill!!!

Snart ska jag dra iväg. Migränen hänger kvar i bakhuvudet och går ner i axlarna men jag har proppat i mig piller hela morgonen så förhoppningsvis så släpper det snart =)
Ska snart in till stan för lite ärenden och en fika. Dock så suger vädret ute idag. Jag vill ha sooool!!!

Jag åt mjukglass häromdagen och hade tänkt mig en sådan nu igen. Man måste käka mjukglass under sommaren då man går på stan =D Men i brist på fint väder så tänkte jag göra mig en smoothie innan jag drar iväg. Mums mums mums! dessutom får jag en chans att inviga min rosa blender =P

Måste nog sätta fart med det nu.
Hörs sen! =)


...istället för mjukglass så får det bli smoothie =)




Give me a comment!
Postat av: Jannice

svar Nej då! När man sätter potatis i trädgårdsland, så brukar man oftast sätta den 1 maj, för att få potatis till midsommar. Vill man ha senare, sätter man senare. Man kan täcka över plantan med fiberduk, så får de behålla lite av värmen under natten. Lycka till!

2009-05-05 @ 13:12:09
URL: http://jannicejarpe.blogg.se/
Postat av: Zero

Angående mjukglass... Försök inte äta mjukglass i bägare samtidigt som du har bråttom och kör bil... Det är inte en bra kombination....xD

2009-05-07 @ 23:55:44
URL: http://zerosum.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0