H&M och Haléns

Nu är jag hemma efetr att ha hämtat upp två paket från posten. Var tvugen att göra det, annars skulle de ha skickats tillbaka =/
Men nu står de fint i mitt rum och väntar på att bli öppnade. Men det får bli ett senare projekt. Nu måste jag dra ner på stan igen. SKa träffa Josse, fika, snacka om historia B provet som vi har i morgon, köpa biljetter till Jönköping (dit jag åker nu i helgen) och glo på en klänning =)

Bloggar när jag återvänder =)


...två stora paket, det ena från Haléns och det andra från H&M.
Jag ska frossa ikväll ;)





Give me a comment!
Postat av: Linda

haha aa skumt :/ jag vet faktisgt inte

2009-05-05 @ 17:31:33
Postat av: Anonym

haha aa skumt :/ jag vet faktisgt inte

2009-05-05 @ 17:32:08
Postat av: allicen

Tack för din kommentar och lycka till med provet! :)

2009-05-05 @ 19:41:29
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Madde

Hur kan du hålla dig från att inte slita upp paketen på en gång ? :O Iaf när det ligger kläder i !

2009-05-08 @ 11:47:33
URL: http://madeleinebirgitta.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0