Hemma igen!

Hallo!

Nu har jag varit på stan, lunchat, snackat skit och sedan varit på ett mycket trevligt födelsedagskalas =) Känns coolt att det finns 25åringar som väljer att ha ett party utan alkohol. Kul omväxling =)

Köpte bara några små prylar på stan som jag ska visa sen. Nu har jag börjat få en liten huvudvärk så jag ska ta ett piller, krypa ner i soffan och glo på Jurassic Park; The lost world.
Hört att en Jurassic Park fyra ska komma, längtar!!! Helt underbart ifall detta är sant =)

Men men, jag kollar in här lite senare och lämnar lite bilder m.m. Ska ju visa lite skor, en väska och annat som jag inhandlat denna vecka =)

Hörs sen då!


(P.S. Har lite kommentarer att besvara, detta gör jag senare ikväll)


1. Film fram tills Eurovision börjar =)
2. Brorsans tröja stämmer bra överens med min inställning till min migrän som konstant förföljer mig.



Give me a comment!
Postat av: Moa

sv; ja asså de e fett jobbigt.

Och som på spotify, där finns ju inte ens alla låtar! :o

2009-05-16 @ 20:24:39
URL: http://moaolssons.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0