G*Ä*S*P

Nu tänkte jag krypa i säng. Har läst trevliga kommentarer som folk har lämnat =) Har dock inte godkänt dem eftersom jag planerar att svara på dem imorgon.
Jag förstår inte hur man kan vara så tött och samtidigt så pigg. Dessutom har jag fått den norke vinnaren Alexander Rybacks låt Fairytale på skallen. Jäääävla stråkcorus alltså. Suck!

Imorgon ska jag till skolan men jag jobbar inte på kvällen så då blir det meeer bloggning. Alltid så svårt att blogga när man sitter på jobbet, jag blir ju avbruten hela tiden liksom =P

Förresten så hittade jag gamla (vad annars?) avsnitt av M*A*S*H på datorn. Tror de hamnat där när jag rensade den förra hårddisken och bara hivade in all skit på denna. Filmer och sånt brukar jag nämligen lägga på min externa. Bättre där än att det tar på datorns hårddisk.
Hur som helst, M*A*S*H är grymt, kommer aldrig sluta gilla den serien. Tidslös och otrolig. Ingen komisk serie kommer i närheten av den =)

Ne, nu är det dags att sova om jag ska orka upp i morgon =)
Sov gott!!!



...gänget i M*A*S*H


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0