De är mycket nu

Har inte uppdaterat på över en vecka. Suger verkligen, älskar att blogga. Men jag älskar mer att få bra betyg =P Nu är det två veckor kvar av skolan och jag har verkligen fullt upp. Ligger efter i några ämnen så samtidigt som jag har vanliga schemalagda prov och inlämningsuppgifter sp har jag även de prov och inlämningsuppgifterna som jag hamnat efter med.

This suuuucks!!

Önska jag kunde sitta 8 timmar och bara blogga.
Fan va kul det skulle vara. Dessutom har jag ju fått hem en maaaaaassa paket och shopping kassar jag jag vill verkligen visa vad som är nytt =D
Men detta får ske senare....eller när jag har mer tid.

Nu ska jag hur som helst sova. Imorgon ska jag träffa Josse och snacka plugg m.m. och sen ska jag på födelsedagsfest som varar typ hela dagen. Lite skumt =P
Sen får jag se om jag går ut ikväll eller om jag stannar hemma och glor på Eurovision. Det senare drar mer faktiskt =)

men jag ska försöka dra iväg ett inlägg innan jag drar tll stan imorgon. Tänkte flasha min nya snygga väska som jag köpte idag =D
Fransar och allt....mmmmm....

Men men, nu väntar sängen och några kapitel av "Marley och Jag". Underbart rolig och glad bok. Speciellt för oss som har stooor erfarenhet av galna labradorer som bara gör som de själva vill =P

God natt!!!


Lite bilder från Jönköpingsresan som jag och Sotis gjorde helgen som var...


...vi hade egen kupé tack vare att Sotis, as you can see, är hund ;)


...jag shoppade skit snygga skor (visar vid något annat tillfälle), resten av bilderna är jag uttråkad på ett tåg =P


....vädret i Jönköping var efter följande; Soligt, regnigt, soligt, blåsigt (som fan) och sedan soligt igen.
Skum stad det där. Kan ändra väder var femte minut.



Give me a comment!
Postat av: Josephine

Vad gjorde ni nere i Jönköping? :)

2009-05-16 @ 11:03:03

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0