Dagens outfit

Idag har vi firat min pappas födelsedag. Därför har jag varit något frånvarande här under majoriteten av dagen.
Hur som helst så blev det en super bra dag =) Jag och pappa åkte också och köpte pappas present och hade en trevlig dag på stan =) Har alltid väldigt kul tillsammans med pappa. En av de få människor som jag aldrig finner tråkig.

Nu ska vi strax kolla på film så jag återkommer hit lite senare igen.
Hoppas ni har haft en super bra dag och njutit av vädret, imorgon ka det ju bli en aning kallare =/

Här kommer dagens outfit (mest löjliga benämningen, snälla, kan ingen komma på nå bättre ordval?) för övrigt....

....enkel och bekväm. Kände mig lagom somrig. Det blåste ute så mina ben tackade nej till kjol men tackade ja till ett enkelt linne.

Linne - H&M
Jeans - BikBok




Give me a comment!
Postat av: Sarah

Söta bilder på di vännen :)

2009-05-03 @ 02:31:54

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0