Cancer

Hej!

Har varit dålig på att uppdatera dessa två dagar och det kommer tyvärr inte bli mycket bättre i helgen. Ska till brorsan med pudeln.

Min söta Sotis skulle till veterinären för att få ordning på sina tänder som har börjat losna och bli av med en infektion. Igår kväll märkte jag en knöl på hennes mage. Hon har fått en tumör i bröstet, en tumör som kan lätt utvecklas till cancer. Bröstcancer. Så just nu är det mycket som händer. Vi ska tala med veterinärerna angående operation av tumören men vet ännu inte hur de ställer sig till det.
Men en sak är säker, jag tänker kämpa för min prinsessa. Hon lider inte av den ännu vilket i nuläget är huvudsaken. Hon är pigg, livlig och glad. Jag älskar henne, har haft henne i nio år och planerar att ha kvar henne i flera år till.

Nu måste jag packa färdigt. Kanske bloggar under helgen om jag orkar och har tid =)
Ha en toppen helg så hörs vi garanterat efter helgen =)




....bilder från augusti 2008.
Min prinsessa Sotis Now or Never Pop-up Simonsson



Give me a comment!
Postat av: Anonym

neej vad synd :( stackars dig och hunden hoppas hon mår bättre snart :)?

2009-05-09 @ 11:25:03
URL: http://mehtaps.blogg.se/
Postat av: becka

gud vilken söt hund, önskar jag hade en!!

2009-05-10 @ 21:41:48
URL: http://thisisbecka.blogg.se/
Postat av: Josephine

När börjar du uppdatera igen baby!??

2009-05-13 @ 16:27:41

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0