Ååååååh!!

Splittrade känslor just nu. Jag längtar INTE till imorgon efetrsom jag har inlämningsuppgifter som ska in då, jag har en lång lektion och jag ska jobba på kvällen. Just nu känner jag bara för att gosa ner mig i sängen, glo på en film och äta godis hela natten och långt in på morgondagen.
Men dels så längtar jag till i morgon.
Då ska jag hämta upp paketen hos postenn, springa på en shoppingrunda på stan och jag får träffa mina vänner i skolan och på jobbet.

Väldigt splittrat i min skalle just nu. Ångest blandat med förväntan. Ingen bra kombination.
Men men, bara att bita ihop med det jobbiga och glädjas åt det positiva.

Åter till studiernas land. Enda sättet att mildra ångesten; Göra klart de uppgifter som ska in imorgon

....ögonen säger "ångest", munnen säger "förväntanfull"


Give me a comment!
Postat av: sarah

va förväntansfull. då gillar ja dig bäst :D

2009-05-03 @ 19:55:06

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0