ÅÅååååh!!

Visste inte annars vad jag skulle skriva som rubrik. Typ så jag känner nu.
God morgon förresten, bestämde mig för att stanna hemma idag och inte gå på den frivilliga lektionen. Har massor att göra och SER FAKTISKT FRAM EMOT DET(!). Bland annat ska jag bli färdig med några uppgifter så jag kan bli färdig med den ångesten =P Och sen ska jag stäääääda! Inget av det är direkt kul men det kommer kännas underbart då det är färdigt.
Ser för jävligt ut här. Var hemma hos min kompis Josse häromdagen och bevittnade hennes lägenhet.
Till min kära vän kan jag bara säga följande; Kolla in bilderna längre ner och förfasa dig! Din lägenhet kommer inte ens i närheten av hur det ser ut här ;)

Senare, kl 17, ska jag iväg och jobba. Skönt som omväxling. Ganska så bra att man sitter och tok pluggar/städar och sen får ta en paus genom att göra något totalt annat =)

Så ser dagen ut, nu måste jag sätta fart.
Men vi ses lite senare.
Ha en super dag, det planerar iallafall jag att ha =D


...dum som jag var så trodde jag det skulle se mindre förjävligt ut om jag tog med mobilkameran istället för systemkameran (som alltid visar detaljerna) men här hade jag fel. Grynigheten gör att det nästan ser värre ut än vad det är =P
Kläder överallt verkligen!!




Give me a comment!
Postat av: Nati

Sv: Hihi tack för din kommentar! :D tycker din åsikt var riktigt bra :) blondiner är mer "snygga", och brunetter mer "fina, vackra" osv :) det är min åsikt ;D

2009-05-18 @ 12:08:31
URL: http://frookenandersson.blogg.se/
Postat av: Olessia

härligt att du ser fram emot :D

2009-05-18 @ 12:18:59
URL: http://nenno.blogg.se/
Postat av: madde :)

Känner igen mig, du är inte ensam ;)

2009-05-18 @ 13:58:11
URL: http://sheslikextasy.blogg.se/
Postat av: Josephine

Varför var du så ond då och gnällde över att det såg förjävligt ut? :D

2009-05-18 @ 16:25:45
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Kikar in :)

2009-05-18 @ 21:34:31
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0