You know what?...

.....I´m baaaaaack!

Länge sen jag var inne här. Eller VÄLDIGT länge sen jag va inne här menar jag förstås. Ca tremånader sen typ.
Men det kändes som om det var dags igen. Det liksom kliade i fingrarna.

Mycket har hänt och mycket kommer hända framöver. Har mycket bilder att visa på både ditten och datten. Men mest kanske på all shopping jag har hunnit göra under dessa månader =P
Riktigt trevligt =)

Just nu så är jag inne i en klänningsperiod som varvas med en skoperiod....okej,  vem försöker jag lura. Jag älskar skor. Jag kommer ge dom en egen kategori.

Nu måste jag sätta mig och plugga lite och sen ska jag ändra lite grejer på bloggen. SEN kommer det bilder och snack om vad som hänt och inte hänt de senaste månaderna.
Och självklart lite skvaller om....hm...killar....vad annars? Jag är trots allt tjej right =P

Ciao så länge!!

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0