Vårsol i all ära =)

Hej!
Har varit vaken ett bra tag nu. Vaknade av de vackra solstrålarna som sken in genom min rullgardin. Måste nog skaffa mig en ny rullgardin om jag ska överleva sommaren =P Även om solen är underbar så är det relativt jobbigt att vakna med den rätt i ögonen.
Haha!

Nu ska jag äta lte lunch och sedan plugga. Måste få massor gjort idag känner jag. Men eftersom humöret är på topp så lär detta inte bli några större svårigheter =D

Hörs snart!



....Solen bara skiiiiiner in genom rullgardinen



...igenom stjärnorna och rakt i ögonen på stackars mig =P





Give me a comment!
Postat av: Julia

Man måste ju nästan kolla minst en gång iaf!!

Tack :) Det är min kompis som gjort den! Hon är jätteduktig på layouts!

2009-03-21 @ 15:50:25
URL: http://juwlea.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0