Vårdag!

Vilket fint väder det är. Blev på riktigt glatt humör när jag vaknade och såg solen lysa in =)
Underbart! Dessutom har grannens blommor börjat blomma, helt sjukt. Hoppas de börjar här med snart =)




...Solens värma har dock inte hunnit tränga igenom isen i bevattningstunnan.

Igår fick jag migrän på kvällen och gick därför och försökte sova. Så därför blev det inget kvälls inlägg här.
Och idag kommer det inte bli så mycket bloggande. Jag är ju ledig idag så jag och pappa bestämde oss för att dra till Dalarna. Vi ska gå på V.I.P (hehe) invigningen av mina kusiners nya butik. De tog över sina föräldrars butik men har nu expanderat och köpt en till butik. Ska bli kul, speciellt att få träffa kussarna igen =)

Eftersom jag ska dra iväg så måste jag nu sätta mig och plugga lite. Ska försöka lägga in lite bilder så jag kan blogga under dagen med inlägg som faktiskt innehåller det som alla vill ha....just de: BILDER!! ;)
Kommer ha med mig min mini-laptop också. Så jag kan både blogga och plugga under dagen.

Men nu måste jag sätta fart.
Hörs innan jag drar iväg =D



Give me a comment!
Postat av: lovisa

tack! :)

jo, det är solsolsol här också!

hoppas allt är bra med dig :)

2009-03-18 @ 12:31:16
URL: http://lovisaeskilsson.blogg.se/
Postat av: malin.

Självklart det är alltid trevligt med vår. :)

Men dock så är pluggandet mindre trevligt då da.

2009-03-18 @ 12:32:39
URL: http://maiis.blogg.se/
Postat av: ronja

ja, nu är sommarn påväg! :D

2009-03-18 @ 17:53:08
URL: http://septembre.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0