Underbart!

Fan va bra det känns att få dra till skolan idag. Visst, jag har hamnat efter med en hel del plugg vilket ger mig en helt del ångest. Men förhoppningsvis så hinner jag ta igen den tid som jag har förlorat under den kommande veckan =)
Jag kan knappt fatta att jag på fredag drar utomlands. Känns som om det var en evighet sedan vi beställde resan så jag hann nästan glömma bort det. Visst krockar det lite med skolan och allt plugg jag skulle ha behövt gjort under påsklovet. Men det får ordna sig. Under min Skottlands-resa ska jag bara ha kul och inte oroa mig för skolan fören jag kommer hem igen =) Ibland måste man bara få släppa taget en stund och njuta och glömma sina problem.

Dagens frukost kändes en aning för nyttig för att jag skulle kunna bli mätt....

...fullkornsbröd, keso och avocado...


...och massa svartpeppar på =)


...och ett glas juice till förstås



...nu måste jag gå och sätta i mig en till macka. Annars dör jag på väg till skolan.
Hörs när jag komemr hem igen =)





Give me a comment!
Postat av: linni

tack, men visst är det:)



toppen kommer från Hm trend:)



din frukost såg mycket god ut, det där brukar jag äta ofta:) ibland tar jag bananskivor istället för avokado;)

2009-03-30 @ 10:54:41
URL: http://linnirows.blogg.se/
Postat av: Anonym

MUMS!!!!

2009-03-30 @ 13:04:59

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0