TV är fan bäst!

Halloj!

Gått några timmar sedan den senaste bloggningen men tv:n tog upp all min tid ;) Ikväll är den perfekta tv kvällen. Jag är jäkligt trött efter dagen så det blir till att bara mysa och ta hand om mig själv ikväll. Underbart!!

Jag har aldrig varit nå fan till Let´s Dance. Såg det inte förra gången men denna gång så fastnade jag efter halva säsongen. Herregud va bra Magnus är. Trots sin oviga kropp. Han och Morgan är ju hur sköna som helst!
Så jag hoppas att det kommer stå mellan dom.
Det va ju lite förutsägbart vem som skulle åka ut ikväll men det va ändå kul å se danserna =)



...Men hon var duktig så länge det varade. Sen att jag avskyr henne som politisk journalist är ju en heeelt annan sak =P
Just nu sitter jag och glor på Matrix. Den första filmen, det slog mig nyligen att det var TIO ÅR SEDAN den kom ut!!
Fan va tiden har gått. Kommer ihåg hur inne den var att se då den kom och ett bra tag efteråt. Den influerade också modet där en snabbis. Jag kan bara säga att jag är tacksam över att den perioden var kort. Dock har jag sett att den är på väg tillbaka.
Läskigt!



Men men, nu ska jag återgå till filmen. Lite nostalgi tripp sådär =P
Men vi hörs imorgon! =)
Då lägger jag också upp bilder på den senaste tidens shopping =D

Sov gott sen!



Give me a comment!
Postat av: Jozefin

Haha jag tänkte precis skriva i min blogg att jag hoppas att det står mellan grabbarna i finalen ;) dom är ju bäst!

Ja det har du rätt i, men jag ska bara prata med en psykolog för att jag är förtidigt född och hjälper forskning :)

2009-03-14 @ 00:09:35
URL: http://starbell.blogg.se/
Postat av: Jozefin

Jag är med för att dom ska studera vad som skiljer sig mellan förtidigt födda och barn som har gått hela tiden ut :)

Jag har undersökts flera gånger fast då om bland annat om det skiljer sig något i hjärnan :)

2009-03-14 @ 00:31:20
URL: http://starbell.blogg.se/
Postat av: Hanna

SV: haha! =) tänk om håret för en gångs skull kunde växa jättefort...

2009-03-14 @ 00:42:02
URL: http://stentorparn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv:

Tack så mycket! :)

Verkligen, både pigg, mysig och fin! The perfect match ;)



Trevlig helg!

2009-03-14 @ 00:55:36
URL: http://johannahelaveckan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack för din kommentar! Vi får springa och köpa på oss ett gäng Gainomax imorgon tycker jag! ;)

2009-03-14 @ 01:04:17
URL: http://emys.webblogg.se/
Postat av: Anonym

centrera mera.

2009-03-14 @ 01:57:05

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0