Stora bollar

Just nu har jag många bollar i luften. Jag pluggar 175%, jag ska snart börja jobba deltid två kvällar i veckan igen + alla über seriösa funderingar kring framtiden.
Ärligt talat så funderar jag på att starta ett företag. Alltså arbeta mig åt det hållet. Fast samtidigt vet jag inte om jag vill lägga ner den tiden på det. Jag har alltid tyckt att man ska ha en back-up plan vad man än bestämmer sig för att göra. Man ska ha en gymnasieutbildning, man ska inte ge sin själ till ett jobb där man kan gå en osäker framtid till mötes. Jag älskar många saker i mitt liv som är osäkra. Men jag samtidigt vet att med åldern, och mognaden, så kommer jag söka mig till mer säkra områden.
Jag vet iallafall att jag vill göra det mesta av mitt liv oavsett vad dess konsekvenser blir....eller nja, det får ju inte bli konsekvenser som skadar någon förstås.


Dessutom har jag aldrig varit på festival. Jag SKA gå på festival, ha kul och vara lika omogen som kära Daniel här nedan.....



...."LÄTT RAGGAT".
Låter det sjukt om jag säger att jag vill ha betett mig som Daniel innan jag dör?





Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0