"Spegel, spegel...

...på väggen där. Säg vad fan jag ska göra med mitt hår!!!"

Har lite hår problem. Vill göra något kul med den men kommer inte på någonting. Plus att det bara hänger i typ slanor.
Jaja, blir väl bättre efter en klippning eller två.
Om typ en timme börjar jag jobba. Så nu ska jag käka lite, ta en kopp kaffe och dra iväg. Men först ska jag glo färdigt på Gossip Girl =)

Hör av mig när jag kommer hem, det kommer nog bli en intensiv kväll på jobbet så jag hinner tyvärr inte blogga.

Som sagt, hörs =)



....trött och med jävla jobbigt och nytvättat hår =P


Give me a comment!
Postat av: Yas

hoho färga håret brunt fast lite mörkt, skulle lysa upp ditt ansikte

2009-03-23 @ 18:19:42
URL: http://asy.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar gossip girl <3

fin blogg :) ha en bra kväll

2009-03-23 @ 21:17:19

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0