Sööööndag!

Har hunnit plugga ett tag nu. Hatar verkligen att det är måndag imorgon. Jag har så snuskigt mycket att göra så jag vet inte hur jag ska klara det =/ Samtidigt som jag har massa andra saker att ta tag i. Vilket ska man prioritera? Jag prioriterar alltid skolan först men det har en benägenhet att göra en själv mycket lidande. Svammlar jag bara nu?
Lite trött kanske.

Hur som helst så hade jag tänk ta mig en paus från pluggandet nu. Ska bland annat kolla efetr batteri till min systemkamera på Dustin och lite annat. Drar ju till Skottland den 3:e april och vill då ha allt klart. Inge kul om batteriet tar slut lagom tills man kommit innanför Edinburgh Castles väggar =P

Efter det tänkte jag göra en inpackning på mitt stackars hår. Har inte gjort det på år och dar så det känns som om det vore dags nu. Hoppas det funkar, mitt hår är ju som bekant rejält slitet.

Men nu bör jag sätta fart! Hörs sen =)



...denna ska uppenbarligen vara bra. Får väl se om den håller vad den lovar =)




Give me a comment!
Postat av: Elin

Tack för tipset! :)

2009-03-22 @ 15:00:04
URL: http://elinattkyssa.blogg.se/
Postat av: En Autografsamlares Värld

Okej vad bra =) Har sett filmen och gillade den så funderar på att börja läsa dem men har inte blivit av. Får hoppas på att de har dem i bibblan i skolan när man återvänder dit =)

Postat av: Susanne

japps jag gör de själv. Och tack så mycket =) Ja, visst är det. och så enkelt att göra en blogg.. Hemsidor och annat är där ju lite mer klydd med.!

2009-03-22 @ 15:57:52
URL: http://stjdesign.blogg.se/
Postat av: evelina

det där märket sägs vara skit bra :) deras glansdroppar och värmeskydd är grym bra

2009-03-22 @ 16:55:31
URL: http://eveliinaas.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0