Saknar Earth Hour!

Gud va skönt det skulle va med en timme i mörker nu. Ha den perfekta anledningen till att inte ha någon elektricitet på och bara njuta med massa stearinljus och en bok. Bara slappna av. Men nej, så får jag inte göra. Jag måste nämligen plugga och det är inget jag känner för. Nu måste jag dock kila in i duschen. Ska iväg till naprapaten och få lite saker knäckta.
Sen tillbaka till pluggandet.

Ses sen!






...mysljusen som jag och Sotis hade tända i lördags kväll =)



Give me a comment!
Postat av: D

Hej! jag stalkade mig till din blogg via helgon. ville bara säga att jag tycker ditt utlägg om utseende och intelligens är så JÄVLA klockrent och sant som det bara kan bli, och jag är glad för jag trodde fan att jag var den enda i världen som tyckte precis så! känner mig mycket nöjd. hur får man kontakt med dig? :)

2009-03-31 @ 16:16:33

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0