Så där ja!

Då va jag hemma igen =)
Blev riktigt förvånad innan jag skulle dra iväg. När jag öppnade dörren stod min ena bror där. Han hade åkt för att överraska oss tillsammans med sin flickvän. Alltid lika kul att träffa de där två =) Saknar verkligen mina bröder när de är såhär långt bort som de är =/
Men förhoppningsvis så kommer de båda flytta en aning närmre mig snart. kan iallafall hoppas!

Strax ska jag läsa igenom lite papper inför morgondagen. Måste ha lite koll på vad vi ska göra känner jag =)
Men men, nu väntar en kopp te på mig. Kände verkligen för en kopp te. Sen ska jag, bara en snabbis, kolla internet efter t-shirts. Måste ha några nya känner jag. och nya toppar. Skulle vilja ha några stora toppar som man kan använda som både det ena och det andra. Men men, får väl kolla min oas nelly ;)

Men vi hörs sen!


Här sitter jag i min über mysiga morgonrock och bara njuuuuuter....



...hehe. Jag ser sådär lagom skum ut va? =P







Give me a comment!
Postat av: Pia

Sv: Ja visst är den snygg! Vet inte själv heller när jag ska använda den, men kommer väl något tillfälle.. nångång :P

Ha en bra helg!

2009-03-20 @ 00:28:09
URL: http://piakristina.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0