Pudeln

Hallo!

Hela dagen har gått åt att 1. Ha ont i skallen. 2. Vara ute och shoppa med pappa och 3. Handskas med ett stycke pudel.
Sotis, min stjärna i mitt liv, skulle klippas idag vilket innebar tvättning i morse. Sen klipptes hon och sen skulle hon hem och badas igen. Hon blir ju så hårig efteråt. Massa småhår som nässlar sig in i nosen på en och gör att man nyser. Inte speciellt trevligt. Så stackars Sotis har tvättats två gånger idag vilket hon hatar. Så nu springer hon och gömmer sig så fort hon ser mig. Smart vovve =P

Resten av kvällen kommer gå åt till att plugga inför Miljö Politik provet imorgon. Urk! Jag vill verkligen inte ha prov i morgon. Men om jag känner att det går bra så kanske jag bjuder mig själv på en liten shopping tur imorgon =)

Nu väntar miljöpolitik boken på mig.
Hörs sen!



...köpte nytt schampoo till Sotis. Denna ska uppenbarligen framhäva hennes svarta päls.
Jag är skeptisk men vem vet, det kanske funkar. 149:- kostade den iallafall så något vettigt måste den väl duga till =P



...en blöt stackars liten pudel....



...men jäklas va fin hon är nu när hon är klippt =)


Give me a comment!
Postat av: caroline

Jättesöt♥

Dem är från ginatricot

2009-03-26 @ 20:24:04
URL: http://carolinue.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

heej :)

allt bra idag?

Kram

2009-03-26 @ 21:35:47
URL: http://lemondream.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0