Nya skor m.m

Fick hem tre stora paket. Ett från Bellme (Blondinbellas företag), ett från Haléns och ett från Dustin. Det från Haléns var gigantiskt verkligen. Så detska bli kul å öppna =)

Detta var innehållet i paketet från Bellme....



...snygga va? =)



...och fem härliga lotions. De luktar helt fantastiskt!!!
Dofterna är körsbär, ananas, aprikos, kokos och blandade bär.
Helt underbart och jag längtar tills jag ska använda dem. Ska ge en till mamma, får se vilken hon tycker luktar bäst =)

Nu ska jag gå och göra lite mat.
Hörs sen!




Give me a comment!
Postat av: Sutt

Hej :)

Ja somna om kunde jag inte göra, jag har inte ens gått och lagt mig, känner inte mig trött :P

Nu glömmer du väl inte våffel dagen imorgon??

2009-03-24 @ 20:38:04
URL: http://sutt.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0