Mitt hår, mitt hår!

Hej igen!

Har satt mig för att lära mig webb camen på min lilla rosa dator. Den är fasen bättre än på de flesta stora datorerna. Och vad lär vi oss av detta? Storleken behöver inte spela någon roll ;)

Kom dessutom fram till att jag måste klippa mig. Mitt hår ser för jävligt ut. Det är så slitet så jag vill inte ens ta i det av rädsla att det ska ramla av. Och jag som hade tänkt göra stora Hollywood lockar i det. Får hoppas att de inte måste klippa bort alldeles för mycket =/

Resultat från lek med camen...



Jag ser lite stört trött ut =P



...Hoho



...och här gjorde jag den förfärliga upptäckten att mitt hår suuuuuger!!!


Hörs sen =)

Give me a comment!
Postat av: Therese

Jag tycker ditt hår ser jätebra ut! Men jag förstår dig, mitt hår är också rätt slitet, måste klippa mig snart igen också! Hahaha //Tessie

2009-03-19 @ 19:10:22
URL: http://tessiemessie.blogg.se/
Postat av: Daja

haha inte kul när håret suger :P

2009-03-19 @ 22:17:45
URL: http://daja.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0