Min rosa laptop

Halloj!

Nu har jag träffat engelska läraren. Det va inte så hemskt som jag trodde utöver att jag inte kunde komma på vad samhällskunskap hette på engelska =P

Sitter i skolan och bloggar på min mini-laptop. Den är pärl-rosa och därmed lite glittrig. Älskar den. Kommer visa bilder på den sen.

Märkte nyss en sak, det var något som brände mig i nacken. Min hjärna, som fortfarande är inställd på vinter, blev väldigt paff då den insåg att det va SOLEN SOM BRÄNDE MIG!!
Otroligt underbart. Känns som om det va 100 år sedan man fick känna solens varma strålar. Nu blev plöstligen denna dag helt perfekt =)

Nu ska jag kila ut på en cigg och sedan till historia lektionen. Hörs sen efter skolan.
Puss




...ursäkta den sura uppsynen. Blev distraherad.
Men man ser solstrålarna =D
(P.S. borde nog göra rent linsen på webb-kameran =P)





Give me a comment!
Postat av: Sara

Hej, tack för din kommentar... det var lite strul med bilden, men nu ska den funka! ;)

2009-03-12 @ 14:08:38
URL: http://saraleverin.blogg.se/
Postat av: Micaela

Ja det e väl helt okej med naturkunskap! Men jag har så mkt annat jag läser så den kommer lite i skymdundan å då känns den lite tråkig!

Men nu ska vi börja med människokroppen, det blir nog bättre!



Ha en bra dag!



2009-03-12 @ 19:16:13
URL: http://zmicca.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0