Lunch och shopping!

Hej!
Just kommit hem från en lektion i Småföretagande B. Läraren var mer positiv till min idé idag efetr att jag presenterat mina frågor inför marknadsundersökningen. Nu ska jag bara finna lämpliga kvinnor att utföra min undersökning på...det där skumt.
Skit samma.
Min idé inkluderar skor...massvis med skor....finns det nå bättre än skor?

Nu ska jag i allafall käka lunch och sedan ge mig av till möte med min engelska C lärare. Och ja, jag är nervös. Gillar inte att tala engelska. Även om jag inte suger hel och hållet på det.

Förresten, det är fastslaget....jag är en shopoholic.
Speciellt när det kommer till skor.

Kolla in dessa snyggingar som jag beställt hem...



Inte så lite snygga va? =)

Men men, nu ska jag käka och sedan iväg. Har sen lektion fram till klockan 16 så jag bloggar när jag kommer hem efter det.




Give me a comment!
Postat av: annika

ebay=)

2009-03-12 @ 12:00:00
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: Jessica

åååh, sjukt snygga! Inte för att jag vet när jag skulle ha dom, men dom där skulle jag kunna köpa bara för att titta på dom varje dag ^^ & du jag tror säsong 5 av the hills kommer vara riktigt bra, precis som dom andra :) & man blir ju så sjukt beroende av det!

2009-03-12 @ 15:36:58
URL: http://jessicalovgren.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Underbara skor du har beställt hem, sjuuukt snygg färg och jätte snygg passform! Hoppas allt skolarbete har gått bra.



Haha ja, det var grymt att jag för en gångs skull lyckades komma i säng, första gången det här året. Vi borde pusha varandra till att komma i säng när vi verkligen behöver det =)

2009-03-13 @ 10:59:24
URL: http://isabelled.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0