Konstiga bloggar

Kollade några bloggar precis. Verkar som om det finns många skumma människor som bloggar såhär dags. Folk bloggar där de visar upp sina skärsår, där de skriver ut sitt hat mot andra, där de i princip bara skriver könsord om och om igen, kom till en abortblogg som informerade om hur man genomför en abort, folk som spyr sin galla över samhället och skyller på alla andra för att de är arbetslösa m.m.

Riktgit skumt. Eftersom jag också bloggar just nu, betyder det att jag är lika skum som dom månne?
Hehe. Nja, jag personligen tror inte det. Men man vet aldrig.
Hur som helst, nu ska jag och min pudel sova.

Hoppas ni får drömma söta drömar om kaniner i nazistuniform som vill göra hash tillåtet i Sverige
(ni ser, jag är fullt normal....hehe =P)



....min lilla söta Sotis =)



Give me a comment!
Postat av: Josefina

Stämmer helt videon var ingen hitt =(

2009-03-23 @ 08:27:38
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0