IT´S TIME!!

Dagen har varit bra. Känns skönt att ha fått något gjort. Dock är jag en aning sönderstressad så imorgon blir det till att ta lite sovmorgon innan jag börjar med pluggandet igen.

Jag har fått frågan av folk hur jag orkar plugga 175% och jobba (17-21) två kvällar i veckan. Svaret är att jag har gett upp tanken på allt typ av liv. DETTA är mitt liv nu. Jag har inte mycket till val just nu. Men det kommer bli bättre.
När detta är färdigt så kommer allt bli myyyycket bättre =)
Det är något att se fram emot.

Ne, nu gäller det att sova. Känns som om det är dags för det faktiskt. Sängen ropar mitt namn just nu och min pudel tycker att jag kan släcka lampan så hon kan börja släpa runt mina kläder, som hon alltid gör, och göra en liten sovplats av dem. Förstår inte varför hon inte kan hålla sig till sin korg? Äh, får väl fråga henne helt enkelt.

Hörs imorgon!



...hehe


Give me a comment!
Postat av: Anonym

tack så mycket! :) gina tricot, 149:- finns i svart, vit, beige & rosa.

2009-03-31 @ 01:28:17
URL: http://sanija.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sjukt söt hund:D



och vilken fin och roli blogg du har:)

kika gärna in min blogg, så kanske vi kan lägga till varandra på bloglovin?:)



2009-03-31 @ 12:35:29
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0