House!

Har haft en bra dag idag.Fått en hel del gjort men jag är fortfarande sönderstressad. Sitter just nu och tittar på ett sketa dåligt avsnitt av House. Brukar älska House men detta var inte speciellt underhållande.

Kommer vara hemma imorgon med från skolan för att försöka få plugget på rätt väg. Han inte tid att ägna fyra timmar mitt på dagen i skolan. Men det ordnar sig. Längtar så till Skottland och till att få slappna av. Hoppas verklgien jag hinner med allt nu innan jag drar på fredag =)

Men men, tillbaka till  House och efter det blir det lite plugg innan natti natti =)
¨Ska försöka lägga upp bilder på en klänning jag har köpt sen. Förutsatt att klänningen blev snygg på mig =P



...bästa House-bilden någonsin =D


Give me a comment!
Postat av: olivia :)

haha :)

2009-04-02 @ 17:24:28
URL: http://ellinorhallman.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha! det där är verkligen bästa house bilden ;)

2009-04-02 @ 19:03:06
URL: http://twerds.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0