Historia A

Hejsan!
Hemma från skolan nu. har just käkat lunch och har plockat fram historia A pappren. Nu ska jag plugga i drygt två timmar innan jag drar iväg på jobb. Har placerat mig i köket. Märkte att det var mycket ljusare här och om jag ska stå ut med detta eviga pluggande så måste jag ha tillgång till upp piggande ljus...mycket ljus =P

Men men, nu måste jag återgå till historia A hemtentan.
Hörs sen!

...uttråkad och sittandes vid min mini-laptop i köket



...just nu är det väldigt roligt att leka med webb-camen =P



...bara att hälla i sig kaffet och sen sätta igång =)




Give me a comment!
Postat av: Andreas

Tack för hjälpen! :) Hoppas det löser sig med t-banebloggandet för dig!

2009-03-30 @ 14:27:40
URL: http://bagisbloggen.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0