Hämta paket

Äntligen hemma. Har varit en lång dag känns det som men en väldigt kul sådan =) Jobbmässan var inte mycket att hänga i granen men Ålands seminariet jag var på var riktigt intressant. Kanske man ska flytta till Åland i sommar och jobba? Skulle nog vara både spännande och kul.

Tanken nu är väl att jag ska släpa ut mig i kylan igen, hoppa på bussen och dra iväg till posten där ett antal paket ska hämtas upp. Vilket dilemma, jag vill verkligen hämta paketen men samtidigt vill jag inte ut i kylan =P

Äh, de är bara att bita ihop och gilla läget =)

Återvänder hit när jag har återvänt hem med några fina paket från posten!





...detta är verkligen vad jag kallar för vinterns återintågande.



...ser ut som små diamanter.


Give me a comment!
Postat av: Stephanie

sv; ja du, det är konstig. vill ha vår nu :)

fina bilder!

2009-03-24 @ 16:32:31
URL: http://wessley.blogg.se/
Postat av: camilla

haha visst gör den, så kände jag mig igår ;)

2009-03-24 @ 16:51:27
URL: http://skyttman.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0