Haléns

Hej!

Öppnade just paketet från Haléns och upptäckte till min förfäran att en av de klänningar jag beställt var slutsåld =/
Skit också. Detta är verkligen en av de sötaste klänningar jag har haft mina ögon på denna vår...




..Från Haléns

Hoppas dom får in den snart igen i storlek 36 =)



Give me a comment!
Postat av: Maria

Tja, angående drottning kristina så tror jag personligen att hon inte var speciellt skum, utan mest hade en del issues just med det faktum att hon som enda rakt nedstigande arvinge till svea rikes tron var född kvinna, vilket vid denna tid och denna position inte var speciellt fördelaktigt. Hon måste bli drottning, detta tvång skulle väl få vilken tonåring som helst att göra revolt? Inte heller att förglömma är att vid denna tid var kanske sverige en stormakt rent ytmässigt, men i Rom höll den upplysta renässansen redan på att övergå i barock och konst, arkitektur och musik blomstrade. Jag skulle också kunnat tänka mig att flytta till Rom om jag hade levt på den tiden.

2009-03-25 @ 00:54:34
URL: http://vieparis.blogg.se/
Postat av: Pia

Åååh vilken underbart snygg klänning!! Hur har jag kunnat missa den?! :O äsch att den e slutsåld nu..

2009-03-26 @ 21:59:49
URL: http://piakristina.blogg.sea

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0