En dag på stan! =)

Dessa bilder tänkte jag egentligen ha lagt upp igår men det blev inte av.
Hur som helst, efter att ha varit på jobbmässan så drog jag och min klasskompis Josefin och käkade. Det var skit länge sen jag åt ute. Känns som om man inte gör det så mycket längre. Kom ihåg förr, då åt jag lunch på stan hela tiden. Typ pizza och annan skit mat....alltså undefär den typen av mat jag åt igår igen =P



....det ligger en pizza under resterna från tacosen =P
Vi satt vid fönstret och hade en helt galen sol på oss



...Haha!
Sen gick vi och fikade....



...På Wayne´s. Håll i er nu men jag har ALDRIG fikat på Wayne´s förut (Ooooh my God!)
Man lär sig nått nytt varje dag.
Dessutom är Josefin den roligaste personen att fota....



...hon pysslar alltid med något smått skumt.

Dessutom anser jag hon borde bli nästa spoke-person för Wayne´s...



...det är hon som gör Wayne´s kaffe hett ;)

haha!
Nu måste jag göra mig i ordning.
Hörs efter jobbet!




Give me a comment!
Postat av: Linnea

fan då, haha..

2009-03-25 @ 20:25:08
URL: http://beautyisafeeling.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0