Duktigt Helena

Fuck!
Jag råkade somna efter att jag satt mig i fotöljen för att slappa en minut innan jag började plugga. Flög upp för en halvtimme sen en aning disorienterad.
Nu blir det till att hård-plugga innan middagen, sen kommer här ett kuligt inlägg =P

Detta är vad jag ska plugga....



...Min kallender säger "Jobba med marknadsplanen" jag säger "UUUUUUURRK!!!"
Men jag överlever nog =)
Jag har ju trots allt mina goda vänner Ben&Jerry här för att muntra upp mig.



....Helt underbart att de har lanserat alla smakerna i mini-pack. Dock är det inte speciellt ekonomiskt att köpa dom e mini-pack =P Kostar 26kr och är liiiiiitet. De stora förpackningarna kostar ju 45:- så.

Men men, marknadsplanen va det ja =P
Ses efter maten =)






Give me a comment!
Postat av: jennie

med lite Ben & Jerry kan allt bli lättare (:

2009-03-17 @ 18:40:28
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/
Postat av: Maria

sv; Vad glad jag blir! Tack för din kommentar ;D

2009-03-17 @ 19:01:56
URL: http://smaria.blogg.se/
Postat av: Fanny, fotoblogg

sv: tack så jättemycket!

2009-03-17 @ 21:35:44
URL: http://fannymalmborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för att du gillade den. Ärligt talat så vet jag inte hur man designar en blogg så jag gick in skrev in saker som jag inte förstod och så fick jasg ett resultat. Ganska nöjd!:P

2009-03-17 @ 22:09:18
Postat av: Jii

SV: hejsan Helena :)

självklart får du de - det är ingen hemlis precis haha men jag jobbar på ett företag som heter processfilter sweden ab (www.processfilter.se) där har jag ett administrativt arbete då jag hämtar posten på morgonen, öppnar och sorterar den. Tar hand om fakturor som ska läggas in i vårt system och betalas men också skriva ut fakturor som ska skickas till våra kunder. Jag svarar i telefonen och tar hand om inköp när det gäller kontorsmatrial etc. Jag hanterar projketnummer och lägger in de i datorn och lite såna uppgifter när det gäller ekonomi biten. När det kommer till marknadsföringen så har jag hand om att boka in annonser i tidningar och på nätet, har ansvar för att fixa visitkort och annat när det gäller trycksaker, jag har också ansvar för hur vår hemsida ser ut om det är något som ska ändras eller läggas till så är det mig de säger till. Jag åker på ärenden när det gäller att hämta saker ex. som att hämta en dator som varit på lagning etc. Hmm vad mer... jag har också hand om att skaffa hotellavtal - det är alltid trevligt, de flesta hotellen brukar bjusa på dinner när det kommer till att förnya då man får åka på möte och träffa personal och se hur de ser ut. Jag har även hand om mailen då info mailen är riktad till min mail - då får jag massa reklam, nyhetsbrev och annat som ska skickas till rätt personer etc. Jag har även hand om att boka in mina kollegor på flyg, taxi och hotell om det skulle vara så. Ja, jag hjälpter till lite här och där om det är någon som behöver hjälp. När vi har ett samlat möte är det jag som är sekriterare. Jag tar även hand om pressmeddelanden som ska läggas upp på olika sidor etc. ja, Annars är detta väl i stort sätt vad jag gör om dan. Finns säkert något jag missat men jag hoppas att mitt svar dugger :)

ha de bra take care.

2009-03-18 @ 08:33:50
URL: http://sampaguita.blogg.se/
Postat av: Helena

sv: åh, tack! :D jag tycker verkligen om min header, en lycklig tid var det :)

ah, precis.. men denna dagen har börjat bra iaf! hoppas att du med får en bra dag! pusss

2009-03-18 @ 08:39:47
URL: http://heleenaaaas.blogg.se/
Postat av: BrunettBob

Älska b&J, cookie dough ska det vara tycker jag! :)

2009-03-21 @ 04:37:14
URL: http://brunettbob.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0